Forum Czata Toruń wp.pl Forum Czata Toruń wp.pl
Poczuj sie jak u siebie w Toruniu
Forum Czata Toruń wp.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

We also welcome Kieron Gillen

 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum Czata Toruń wp.pl Strona Główna -> Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fertieg50
Stały



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: England

PostWysłany: Czw 2:49, 18 Lis 2010    Temat postu: We also welcome Kieron Gillen

And we hear from Dan Pinchbeck, an experimental game developer and senior lecturer at Portsmouth University, where he specialises in the significance of narrative within video games. He discusses how putting yourself in a game using new technology,[link widoczny dla zalogowanych], such as Microsoft's Kinect, might not be ideal: "If I pick up a novel, I don't want a blank space and a paragraph for me to fill in the main character."
Veteran game designer Charles Cecil – famous for the Broken Sword adventures, as well as the BBC's brilliant new Doctor Who games – details what it was like working with the programme team,[link widoczny dla zalogowanych], and how parts of the new Tardis were designed purely for the game.

We also welcome Kieron Gillen, once one of the most respected games journalists in the world before he packed it all in to write comic books for Marvel.
Turn autoplay on
? Comment below
? Mail us at [link widoczny dla zalogowanych]
? Get our Twitter feed for programme updates or follow our Twitter list
? Like our Facebook page
? See our pics on Flickr/Post your tech pics

Turn autoplay off
A special on stories in games. Charles Cecil discusses 'transmedia' and working with the Doctor Who team,[link widoczny dla zalogowanych], plus Marvel comics' Kieron Gillen and games lecturer Dan Pinchbeck discuss how Kinect and self-publishing could affect future narratives
Don't forget to ...
Video game narrative is put under the microscope – how far has storytelling come in game design over the past 30 years, and has it come far enough? Are there lessons to be learned from the animation and comic book industries, both of which have provided visual inspiration to game developers?
Keith Stuart presents this special discussion programme on stories in games, recorded at the National Media Museum for the Bradford Animation Festival.
Tech Weekly podcast: Stories in games at the Bradford Animation Festival

Please activate cookies in order to turn autoplay off


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Forum Czata Toruń wp.pl Strona Główna -> Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin